Daily Yang

Η νέα σειρά εσωρούχων της Rihanna είναι ύμνος στο Body Positivity (πέρα από hot)

Μετά από το επιτυχημένο της ξεκίνημα στον κόσμο της ομορφιάς με τη σειρά προϊόντων μακιγιάζ που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβρη του 2017, η Rihanna επιστρέφει με νέα σειρά εσωρούχων. Η σειρά ονομάζεται Savage X Fenty, όπου Fenty το επίθετο της Rihanna. Και γιατί το όλο θέμα έχει ενδιαφέρον;

Η κίνηση αυτή δείχνει να τάσσεται υπέρ του κινήματος αποδοχής του γυναικείου σώματος και της γυναικείας σεξουαλικότητας. Η σειρά περιλαμβάνει σουτιέν σε νούμερα από 32Α μέχρι 44DD, ενώ επίσης τα υπόλοιπα εσώρουχα θα υπάρχουν σε όλα τα νούμερα από extra small έως XXXL. Για να αναλογιστείς λίγο πόσο σημαντικό είναι αυτό, σκέψου ότι η μεγαλύτερη εταιρεία στο παιχνίδι, η Victoria Secret δημιουργεί εσώρουχα μεγέθους μέχρι XL. Επίσης, οι γυναίκες με περισσότερες καμπύλες φυσικά θα γνωρίζουν ότι δεν είναι απλά δύσκολο να βρεις το νούμερο σου σε εσώρουχα, όταν το νούμερο αυτό ξεφεύγει από τα αποδεκτά στάνταρντς ομορφιάς, αλλά ακόμα κι αν καταφέρεις να βρεις το νούμερό σου, θα πρέπει να θυσιάσεις την κομψότητα και το στιλ για την άνεση.

Με άλλα λόγια, όσο περισσότερες καμπύλες έχεις ή/και όσο μεγαλύτερο είναι το νούμερό σου, τόσο πιο απίθανο είναι να βρεις κάτι πραγματικά όμορφο, καλαίσθητο και sexy. Ας αναφερθεί κιόλας ότι οι τιμές όταν μιλάμε για plus size εσώρουχα, ακόμη και σε μη επώνυμες εταιρείες, ξεφεύγουν σημαντικά. Η μόδα των plus size εσωρούχων φαίνεται να μην έχει αλλάξει καν τις τελευταίες δεκαετίες, πράγμα που αποδεικνύει το πρόβλημα της βιομηχανίας να αποδεχτεί και να στηρίξει τη διαφορετικότητα και τη γυναικεία σεξουαλικότητα σε όλες της τις μορφές.

Εκτός αυτού, η νέα σειρά εσωρούχων θα περιλαμβάνει μια nude κολεξιόν.
«Nude»: όποιος/-α ασχολείται με τη βιομηχανία της μόδας και ομορφιάς ή δηλώνει beauty geek θα γνωρίζει ότι αυτή η λέξη μπορεί να αποδειχτεί αρκετά risky επιλογή. Nude κραγιόν, nude σκιές, nude ρούχα, εσώρουχα και μαγιό έχουν καταφέρει να εκνευρίσουν ουκ ολίγους καταναλωτές. Κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο χρώμα -δημιουργημένο για μαζική κατανάλωση- το γνωστό και ως «χρώμα του δέρματος» ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ταιριάζει σε όλα τα δέρματα. Τις περισσότερες φορές το «nude» ακόμη και στις παραλλαγές του, παραμένει το nude μιας λευκής γυναίκας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αφήνει πολλές μη-λευκές γυναίκες στην απ’ έξω, ειδικά σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία όπως είναι οι ΗΠΑ. Η εν λόγω σειρά φαίνεται να έχει λάβει το συγκεκριμένο θέμα υπόψη, γι’ αυτό και η συγκεκριμένη κολεξιόν περιλαμβάνει 7 διαφορετικούς τόνους nude εσωρούχων.

Το inclusive στοιχείο της σειράς ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο, αν και καθόλου δεδομένο σε σχέση με τα στάνταρ της υπάρχουσας αγοράς. Να θυμίσω ότι η πρώτη της σειρά καλλυντικών περιελάμβανε make up σε 40 διαφορετικές αποχρώσεις, ώστε να μπορούν ταιριάζουν με τα δέρματα πολλών περισσότερων καταναλωτριών. Κι αυτό σου φαίνεται ασήμαντο, βάλε τον εαυτό σου στη θέση μιας κοπέλας με πολύ σκούρα επιδερμίδα ή μιας κοπέλας αλμπίνο. Για την ακρίβεια αρκετά μοντέλα με τις παραπάνω περιγραφές χρησιμοποιήθηκαν στις καμπάνιες, πράγμα που φάνηκε να εκτιμάται ιδιαίτερα από τον κόσμο, όπως αντανακλάται στα κέρδη της εταιρείας. ($471 ετησίως,σε σύγκριση με την σειρά μακιγιάζ της Kim Kardashian με κέρδη $278 και της Kylie Jenner με κερδη $181).

Όσον αφορά τις τιμές, κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια, ξεκινώντας από 17$. Το θέμα δεν είναι τόσο πόσες από εμάς θα καταλήξουμε με ένα ζευγάρι Fenty εσωρούχων στο συρτάρι μας. Το ζήτημα είναι η αλλαγή που συμβαίνει στον χώρο της μόδας, αλλαγή προς μια μεγαλύτερη αποδοχή της κάθε γυναίκας και του δικαιώματος να νιώθει όμορφη και όμορφα.

https://www.instagram.com/p/BjA9aOjnC20/?taken-by=savagexfenty

Η νέα σειρά εσωρούχων της Rihanna είναι ύμνος στο Body Positivity (πέρα από hot)
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δημοφιλη

Σε μια εποχή όπου έχει χαθεί αυτή αρμονία και οι δύσκολοι ρυθμοί της καθημερινότητας μας στερούν την απόλαυση ενός απλού χαμόγελου, μιας θερμής συντροφιάς και μιας πηγής έμπνευσης, έρχεται το Yang.gr να ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. Μια σειρά από πλούσια θεματολογία και περιεχόμενο για Lifestyle, Σχέσεις, Μόδα, Κινηματογράφος, Έξοδος, Fitness και πολλά περισσότερα σε περιμένουν, για να καλύψουν τα γούστα όλων των Yangs.

Facebook

To Top