Από τα underground συγκροτήματα των 90’s, στα μουσικά είδωλα του σήμερα και από τις συμμορίες του δρόμου της Καλιφόρνια , στις μεγαλύτερες πασαρέλες του κόσμου, το effect των goth γραμμάτων κάνει την επανεμφάνισή του.
Απενοχοποιημένα, πλέον, με μια διαφρετικού είδους thug σημασία, αποτέλεσαν την έκπληξη της νέας σεζόν. Σχετικά διακριτικό, κατάφερε να ξεχωρίσει μέσα από την πληθώρα των νέων trends που αναδείχθηκαν φέτος. Η μεγάλη «πέραση» ανερχόμενων grunge συγκροτημάτων αλλά και παλαιότερων, η τάση του streetwear και, κυρίως, η ενσωμάτωση των ρούχων που προωθούν οι celebrities στις συναυλίες τους στην καθημερινότητα, όλα μαζί προδίδουν τη νέα κατεύθυνση που έχει πάρει η βιομηχανία της μόδας. Ο συνδυασμός όλων αυτών των τάσεων εξηγεί και την ανάδειξη των goth γραμμάτων ως hot trend για το χειμώνα του 2017 (και όχι μόνο).
Πρώτος ο Kanye West, με το tour merchandise για το «The Life Of Pablo» (και την υποστηρίξη από την οικογένεια των Kardashian-Jenner), αλλά και μέσα από τη συλλογή του Yeezy, έκανε το trend αυτό mainstream. Ο Demna Gvasalia, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Vetements, αλλά και ο Alessandro Michele της Gucci, δύο από τους πιο συζητημένους οίκους, έβαλαν τα goth γράμματα στις συλλογές τους και σημείωσαν τεράστια επιτυχία. Δεν είναι, όμως μόνο αυτοί. Ανερχόμενοι σχεδιαστές στο χώρο της μόδας, αλλά και πολλοί τραγουδιστές (όπως η Rihanna και ο Justin Bieber) προωθούν με κάθε τρόπο τη συγκεκριμένη τάση.
Ετοιμαστείτε, λοιπόν, για ένα ταξίδι στην underground δεκαετία των 90’s: