Daily Yang

Μια ελληνική καμπάνια υποψήφια για τα Oscar του Ιnternet

H καμπάνια dontdrinkexplore.com της ελληνικής εταιρείας Ιnterweave για το METAXA 12 Stars, που επικοινωνήθηκε σε 12 χώρες της Ευρώπης είναι υποψήφια για Webby Awards μεταξύ των πλέον αναγνωρίσιμων brands διεθνώς.

Webby Awards είναι η υψηλότερη διάκριση στον κόσμο του Internet και μια πραγματική αναγνώριση αριστείας. Kάθε έργο που επιλέγεται, διαγωνίζεται ταυτόχρονα για δύο βραβεία: το Webby Award και το Webby People’s Voice Award. Το πρώτο επιλέγεται από την Ακαδημία ενώ το δεύτερο, εξαρτάται από την ψήφο του κοινού. Και τα δύο αποτελούν σημείο αναφοράς για την διαδικτυακή αριστεία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν για το dontdrinkexplore.com εδώ μέχρι τις 20 Απριλίου. 

Κάθε υποψηφιότητα στα Webby Awards αναγνωρίζεται ως μία από τις 5 καλύτερες του τομέα της παγκοσμίως. Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13,000. Ήδη η ψηφοφορία του κοινού έχει συγκεντρώσει πάνω από 800.000 ψήφους, ενώ η περσινή συμπλήρωσε συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους από 230 χώρες του κόσμου.

IW_02

Με ιστορία που πλέον ξεπερνάει τα 20 χρόνια, τα Webby Awards απονέμονται από το International Academy of Digital Arts and Sciences, ένα δίκτυο που απαριθμεί πάνω από 2000 μέλη από μια πληθώρα διανοητικών πεδίων, με κοινό στόχο την δημιουργική, επαγγελματική  και τεχνική εξέλιξη του διαδικτύου.

Το dontdrinkexplore.com δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαδραστική εμπειρία. Ως μέρος της διεθνούς digital καμπάνιας για το METAXA 12 Stars, που επικοινωνήθηκε σε 12 χώρες της Ευρώπης, αλλά άγγιξε κοινό διεθνώς, ο χρήστης καλείται να εξερευνήσει το περιβάλλον του αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό μέσα από κάθε αίσθηση.

H καμπάνια έχει ως στόχο να προασπίσει την αξία της εξερεύνησης σε κάθε τομέα της ζωής. Σηματοδοτεί επίσης την αρχή της συνεργασίας του ΜΕΤΑΧΑ με τον νέο του πρεσβευτή, τον παγκοσμίου φήμης εξερευνητή Mike Horn, του οποίου η μακρά και περιπετειώδης πορεία συνάδει απόλυτα με τον πολυεπίπεδο χαρακτήρα του METAXA 12 Stars. 

Μια ελληνική καμπάνια υποψήφια για τα Oscar του Ιnternet
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δημοφιλη

Σε μια εποχή όπου έχει χαθεί αυτή αρμονία και οι δύσκολοι ρυθμοί της καθημερινότητας μας στερούν την απόλαυση ενός απλού χαμόγελου, μιας θερμής συντροφιάς και μιας πηγής έμπνευσης, έρχεται το Yang.gr να ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. Μια σειρά από πλούσια θεματολογία και περιεχόμενο για Lifestyle, Σχέσεις, Μόδα, Κινηματογράφος, Έξοδος, Fitness και πολλά περισσότερα σε περιμένουν, για να καλύψουν τα γούστα όλων των Yangs.

Facebook

To Top