Daily Yang

Τα μπλουζάκια που σε κάνουν να μην είσαι «ένα με τη μάζα»

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Florida Gulf Coast University, οι τεμπέληδες έχουν υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης. Από τότε που διάβασα αυτή τη μελέτη, κατάλαβα γιατί το δωμάτιο μου είναι ένα μπάχαλο. Είμαι ιδιοφυΐα! Σημάδι της εξυπνάδας μου είναι το «βουνό» από ρούχα που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην καρέκλα μου και νομίζω θα συνεχίσει να μεγαλώνει μέχρι να φτάσει τις διαστάσεις του Ολύμπου. Έτσι, θα καταφέρω να μπω στο Guinness ως ο πιο έξυπνος ακατάστατος ορειβάτης βουνού από ρούχα. ΜΠΟΥΜ. Ποιος άλλος θα το έκανε αυτό;

Μεγαλώνω το «βουνό» με αγάπη και φροντίδα. Μπαίνει κάθε μπλουζάκι που έχω βαρεθεί να βλέπω πάνω μου, αλλά και σε όλο τον άλλον αντρικό πληθυσμό.
Τα φοράς μια, δυο, άντε τρεις φορές και μετά δεν θέλεις ούτε να τα βλέπεις. Αυτό συμβαίνει γιατί απλώς δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον. Μπορεί να ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας, αλλά τους λείπει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που θα τα κάνει μοναδικά.
Όλοι, πάνω κάτω, φοράμε τα ίδια ρούχα από τα ίδια καταστήματα, ακόμη και με τα ίδια παπούτσια. Παρ’ όλα αυτά διατυμπανίζουμε ότι δεν θέλουμε να είμαστε «ένα με τη μάζα».

Όταν έπεσα μούρη με μούρη με κάποιον που φορούσε τα ίδια ρούχα με μένα, ήταν το τελειωτικό χτύπημα. Ως εδώ! Άρχισα να αναζητώ κάτι διαφορετικό.
Και επειδή είμαι ένας πανέξυπνος τεμπέλης -η έρευνα το λέει, όχι εγώ- ήθελα να βρω κάτι ξεχωριστό σε χρόνο dt και ελάχιστη προσπάθεια. Πώς το λένε ρε φίλε; Δε θέλω να κάψω ούτε μια θερμίδα. Θέλω να γυμνάσω μόνο το δάχτυλό μου κάνοντας scroll στο internet. Άντε και για δεύτερη άσκηση να ανακατεύω τη φραπεδιά.

Εκεί που ήμουν έτοιμος να τα παρατήσω, έπεσα πάνω στο different-store.gr, που μόνο από το όνομα φαίνεται αρκετά διαφορετικό. Κάτω από την επωνυμία του site λέει #not for the masses, δηλαδή όχι για την μάζα. «Εδώ είμαστε», λέω τρίβοντας τα χέρια μου και γελώντας σαν τον Δρακουμέλ που βρήκε το στρουμφοχωριό.

Τέλος! Ήταν αυτό ακριβώς που έψαχνα! Μπήκα στην Kukuxumusu και πήρα την μπλούζα με τα δυο αυγά- ζόμπι που την κοπάνησαν από το ψυγείο. Από Walking Deadικός  έγινα Walking Eggικός. Λίγο παρακάτω βρήκα μπλούζα με την «εξέλιξη του κοτόπουλου». Από το καλά προστατευμένο τσόφλι του αυγού, έφτασε να γίνει ψητό στο φούρνο. Έτσι, είναι οι αδικίες της ζωής, παίδες.
Εκτός του ότι με «έφτιαξε» τρελά η Kukuxumusu, μου έλυσε και το αιώνιο ερώτημα που με βασανίζει από παιδί «το αυγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό;» Ε, τώρα ξέρω. Το αυγό την έκανε τη δουλειά.

Για τσέκαρε το μπλουζάκι με τη δραματική κατάληξη του κοτόπουλου εδώ και την μπλούζα με τον λύκο που βρίσκεται ινκόγκνιτο ανάμεσα σε μερικά ανυποψίαστα προβατάκια εδώ.

Και επειδή πλησιάζουν πολλά γενέθλια, πήρα και για τους φίλους μου.
Στον Λάκη πήρα μια μπλούζα με ένα σετ χιτσκ-ου-κικά ματωμένα μαχαιροπίρουνα από την Kukuxumusu. Είναι λίγο creepy τύπος και τρώει συνέχεια ο άτιμος. Πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις κάτι μασουλάει.
Στον Πάκη (από το όνομα Προκόπης βγαίνει. Μην με ρωτήσετε γιατί) πήρα ένα μπλουζάκι με μία τζιπάρα από την Especies γιατί είναι ταξιδιάρικη ψυχή. Τι να τον εκάνω;
Ο Τάκης από την άλλη ήθελε να πάντα να γίνει αστροναύτης. Δεν υπάρχει ούτε μια διαστημική υπαρξιακή περιπέτεια που να μην έχει δει. Βέβαια, τελικά άνοιξε μαγαζί με τυρόπιτες, αλλά αυτό δεν τον σταματά από το να κάνει όνειρα και να ντύνεται κάθε χρόνο στις απόκριες αστροναύτης.
Έτσι του πήρα δύο μπλουζάκια με αστροναύτες από την La Nansa για να νιώθει άνετα κάθε στιγμή.

Και επειδή γενικά τα «έσπασαν» όλα τα t-shirts, ρίξτε ένα βλέφαρο στο different-store.gr. Και εγώ θα σας καλέσω στη γιορτή που θα κάνω όταν μπω στο Guinness. Μπέσα.

Επισκεφθείτε τον λογαριασμό του different-store.gr στο facebook και στο Instagram 





Τα μπλουζάκια που σε κάνουν να μην είσαι «ένα με τη μάζα»
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δημοφιλη

Σε μια εποχή όπου έχει χαθεί αυτή αρμονία και οι δύσκολοι ρυθμοί της καθημερινότητας μας στερούν την απόλαυση ενός απλού χαμόγελου, μιας θερμής συντροφιάς και μιας πηγής έμπνευσης, έρχεται το Yang.gr να ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. Μια σειρά από πλούσια θεματολογία και περιεχόμενο για Lifestyle, Σχέσεις, Μόδα, Κινηματογράφος, Έξοδος, Fitness και πολλά περισσότερα σε περιμένουν, για να καλύψουν τα γούστα όλων των Yangs.

Facebook

To Top