Εδώ και κάποιους μήνες γίνετε ντόρος για το Unboxing. Τι είναι όμως και γιατί προκαλεί τόσο πανικό; Γιατί οι μεγαλύτερες εταιρίες τεχνολογίας επιλέγουν Unboxers για τις διαφημιστικές καμπάνιες τους; Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα απαντήσουμε στη συνέχεια.
Η απάντηση είναι απλή. Οι καταναλωτές εξελίσσονται και μαζί τους εξελίσσεται και η διαφήμιση. Ποιος θα περίμενε πως μέσα σε λίγα χρόνια το Ίντερνετ θα εισχωρούσε τόσο στις ζωές μας; Σήμερα, λοιπόν, ο καθένας από εμάς αφιερώνει ένα σχετικά μεγάλο διάστημα σερφάροντας στο διαδίκτυο και όπως θα μάντευε κανείς και οι λάτρεις των νέων τεχνολογιών. Άρα πού αλλού, παρά στο youtube και στα blogs, οι εταιρείες θα προσεγγίσουν τους καταναλωτές τους.
Πολλοί νέοι εκμεταλλεύονται αυτήν την δυναμική και αποφασίζουν να κάνουν το μεσάζοντα σε εταιρεία και καταναλωτή, δηλαδή να παίξουν το ρόλο του «cool» διαφημιστή. Και έτσι κερδίζουν όλοι. Η εταιρεία χρεώνεται λιγότερο για μια καλύτερης ποιότητας προώθηση των προϊόντων της, αφού κατ΄επανάληψη όσοι κάνουν unboxing έχουν ένα γνήσιο ενδιαφέρον για προϊόντα που επιλέγουν.
Έτσι, μεταδίδουν πιο αποτελεσματικά το ενδιαφέρον απ΄ότι μια επαγγελματική διαφημιστική εταιρεία. Παράλληλα ο Unboxer προωθεί το κανάλι ή blog του και, σε ορισμένες περιπτώσεις, παίρνει δώρο το προϊόν για να το προωθήσει. Εδώ έρχεται ο ίδιος ο καταναλωτής και σφραγίζει την συμφωνία διεκδικώντας την διαφήμιση που επιλέγει αυτός να δει και όχι τις μαζικές-αδιάφορες διαφημίσεις που κατέκλυσαν μέχρι τώρα τον κυβερνοχώρο.
Ο κυριότερος λόγος αποδοχής του unboxing από εμάς, το κοινό, είναι το γεγονός ότι ο unboxer παρουσιάζει όλα τα σχεδιαστικά και τεχνικά χαρακτηριστικά με λεπτομέρειες. Έτσι, εμείς έχουμε μία ολοκληρωμένη ματιά για κάθε καινούργιο τεχνολογικό, και μη, προϊόν.
Ψάξε κι εσύ τους Έλληνες και ξένους youtubers ή bloggers και μπες στον κόσμο του Unboxing. Πίστεψέ με, θα καταλάβεις πλήρως την μαγεία του.