Daily Yang

Όλα όσα συνέβησαν στο Digital Marketing Academy vol.4!

Ένα διήμερο γεμάτο σπουδαίες γνώσεις, γνωριμίες, ενδιαφέρουσες ομιλίες πάνω στον άξονα του Digital Marketing έφτασε στο τέλος του! 12 εκπαιδευτές, 16 ώρες ομιλιών και 55 συμμετέχοντες γεμάτοι δίψα για μάθηση και έχοντας όλα τα απαραίτητα εφόδια για την αγορά εργασίας έκαναν την 4η συνεχόμενη εκπαίδευση πάνω στο Digital Marketing μία μοναδική εμπειρία.

Την Παρασκευή 12 και το Σάββατο 13 Οκτωβρίου μας φιλοξένησε η μονάδα του ACEin, incubator του Ο.Π.Α, όπου παρευρέθηκαν 12 αξιόλογοι επαγγελματίες από εταιρείες με ισχυρή θέση στην αγορά και καταξιωμένες στον κλάδο του Digital Marketing όπως η E-Commerce Hellas, Sleed, DigitalUp, Linkwise, Digital Minds, κ.ά. Οι επαγγελματίες των εταιρειών αφού ανέλαβαν την εκπαίδευση των υποψηφίων μέσα από διαδραστικές και ποικίλων θεμάτων παρουσιάσεις, έδωσαν την ευκαιρία στους υποψηφίους για ερωτήσεις, networking, και δυνατότητα πρόσληψης, καθώς και δυνατότητα μελλοντικής επικοινωνίας με τους υποψηφίους. Μία ενθαρρυντική και συνάμα συγκινητική στιγμή για εμάς στην CollegeLink, καθώς είδαμε την βαθιά θέληση των νέων ατόμων για εύρεση εργασίας και ενασχόληση με το αντικείμενο που τους ενδιαφέρει, αλλά και το γεγονός ότι τα νέα άτομα έχουν αναπτύξει ποικίλες γνώσεις και έχουν δίψα για συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη των γνώσεών τους.

Το διήμερο ξεκίνησε με την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία της Νικολέτα Μερζιότη από την Sleed, η οποία μας έδωσε μια ξεκάθαρη εικόνα για τα στοιχεία του Digital Marketing και τί εννοούμε με τον όρο PPC (Pay-Per-Click), Advertising αλλά και πως να το χρησιμοποιήσουμε αποτελεσματικά. Ακολούθησε η Ειρήνη Σοφικίτη από από την DigitalUp που εξήγησε τις βασικές αρχές του AdWords και στην συνέχεια ανέφερε Best Practices για την καλύτερη αξιόποιηση και χρήση του στην εταιρεία με στόχο την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρει.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Νίκος Λούβαρης, ιδιοκτήτης της Viral Passion που μας μίλησε για το πως να «πουλάει» κανείς το προϊόν/υπηρεσία του online, μέσα από τα διαδικτυακά κανάλια και τα Social Media, έτσι ώστε να προσελκύσει όσο τον δυνατόν περισσότερους χρήστες αλλά και για το πως να κάνει κάποιος το προϊόν/υπηρεσία του ελκυστικό προς τον πελάτη, και τελικά να φέρει πωλήσεις στην εταιρεία. Παρακάτω, η εταιρεία digital4u, μεγάλος χορηγός της εκδήλωσης, παρουσίασε τη δράσης της αλλά και τις ανοικτές θέσεις που υπάρχουν για τους υποψηφίους. Ύστερα από ένα διάλειμμα με γευστικές πίτσες από την Domino΄s, ο Δημήτρης Σκουρλής από την Netstudio μας μίλησε με διαδραστικό τρόπο για την έννοια του Search Engine Optimization, πως να το πετύχουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά και πρακτικές πάνω σε αυτό προκειμένου να ενισχυθεί η ηλεκτρονική παρουσία της εταιρείας. Στη συνέχεια η Έλενα και η Κωνσταντίνα από την Convert Group μας εξήγησαν αναλυτικά πως να κάνουμε ένα αποτελεσματικό eCommerce Business Plan και ανάλυση αγοράς. Ακολούθησε, η ομιλία της Stoiximan, χορηγός της εκδήλωσης, όπου μας εξήγησα το αντικείμενο τους, τις υπηρεσίες που προσφέρουν αλλά και τις ανοικτές θέσεις για τους ενδιαφερόμενους υποψηφίους.

Η πρώτη μέρα τελείωσε με τον Αχιλλέα Δασκαλάκη και τον Κωνσταντίνο Θεοδωρίδη από την ECommerce Hellas, όπου επικεντρώθηκαν στην εταιρεία Amazon και μας ανέλυσαν  τον ακριβή τρόπο που λειτουργεί αυτό το κανάλι. Και έτσι μία γεμάτη μέρα έφτασε στο τέλος της με τους υποψηφίους να είναι αρκετά ενθουσιασμένοι και ευχαριστημένοι από τις παρουσιάσεις και γεμάτοι ενέργεια για την επόμενη μέρα.

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε με την Veronica από την Digital Minds, η οποία μας μίλησε για Online Video Strategy, και για το πως τα online videos μπορούν να προσελκύσουν πελάτες και να χτίσουν το brand μιας εταιρείας. Στη συνέχεια ο Γιώργος από την Linkwise, μας ανέλυσε  τον χώρο του Affiliate Marketing. Ύστερα η Μάγκυ από την εταιρεία SimpleApps μας μίλησε για τα Mobile Apps και την σημασία αυτών την σήμερον ημέρα όπου το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο το κινητό του για να κάνει τις περισσότερες ενέργειές του, αλλά για το mobile marketing. Έπειτα, η Σοφία από την ContactPigeon μας μίλησε για την έννοια του Email Marketing και μας έδωσε αρκετά πρακτικά παραδείγματα και κανόνες για να εφαρμοστεί αυτό αποτελεσματικά στις σημερινές εταιρείες.

Τελευταία και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η Ελίζα Παρδαλίδη από την Isobar, μας τόνισε την αξία της ποιότητας που χρειάζεται να έχει το περιεχόμενό μας καθώς οι εφαρμογές πλέον φιλτραρουν το κάθετι. Πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε έρευνα προτού δημιουργήσουμε περιεχόμενο και πόσο απαραίτητο είναι να ενημερωνόμαστε για τα trends, να προσαρμοζόμαστε σε αυτά και να προσέχουμε την εποχικότητα τόσο αυτών όσο και και των ίδιων των εποχών.

Έτσι, λοιπόν, έφτασε στο τέλος το Digital Marketing Academy το οποίο δεν θα ήταν ίδιο χωρίς την στήριξη και την συμβολή των εκπαιδευτών, των συμμετεχόντων αλλά φυσικά και την ευγενική χορηγία και υποστήριξη των εταιρειών Stoiximan, Sleed, DigitalUp, digital4u, Webjar, WebOlution, οι οποίες είχαν ανοιχτές entry level Digital Marketing θέσεις και βρίσκονταν στην εκδήλωση προκειμένου να παρακολουθήσουν την εκπαίδευση των συμμετεχόντων, αλλά και την Domino’s για το εξαιρετικό φαγητό που μας προσέφερε.

Σου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα τα παραπάνω, αλλά δεν καταφερες να έρθεις; Προφανώς ήταν μία πολύ καλή εμπειρία και επαγγελματική ευκαιρία για σένα, αλλά μην ανησυχείς! H CollegeLink είναι εδώ για σένα και οργανώνει συχνά παρόμοια events και προσφέρει συνεχώς επαγγελματικές ευκαιρίες για τους νέους!

Κάνε την εγγραφή σου για να ενημερώνεσαι 1ος/η για τέτοιες εκδηλώσεις!






Όλα όσα συνέβησαν στο Digital Marketing Academy vol.4!
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δημοφιλη

Σε μια εποχή όπου έχει χαθεί αυτή αρμονία και οι δύσκολοι ρυθμοί της καθημερινότητας μας στερούν την απόλαυση ενός απλού χαμόγελου, μιας θερμής συντροφιάς και μιας πηγής έμπνευσης, έρχεται το Yang.gr να ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. Μια σειρά από πλούσια θεματολογία και περιεχόμενο για Lifestyle, Σχέσεις, Μόδα, Κινηματογράφος, Έξοδος, Fitness και πολλά περισσότερα σε περιμένουν, για να καλύψουν τα γούστα όλων των Yangs.

Facebook

To Top