Αποτελεί ίσως το σύνηθες πρόβλημα σε μια σχολή. Και ποιος δεν έχει έστω μια ιστορία με τη γραμματεία της σχολής; Οι πρωτοετείς θα μιλήσουν σχετικά με το πόση ώρα έκαναν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους. Οι υπόλοιποι φοιτητές θα πουν για τότε που χρειάστηκαν συγκεκριμένα χαρτιά και έπρεπε να πάνε όχι μια, όχι δύο, αλλά τρεις φορές στη σχολή. Όποιος έζησε έστω ένα από αυτά ήταν σίγουρα ένα στάδιο πριν τα κάνει όλα λαμπόγιαλο. Αλλά ήμασταν πολλοί. Και αυτό είναι λίγο παρήγορο.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των γραμματειών λειτουργεί 2-3 ώρες την ημέρα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους φοιτητές. Όχι ότι θα βγάλετε άκρη στις ελάχιστες ώρες λειτουργίας, αλλά κουβέντα να γίνεται.
Για να πούμε βέβαια και του στραβού το δίκιο, το προσωπικό της γραμματείας αλλάζει συνέχεια, με αποτέλεσμα στην αρχή να μην μπορούν να μας βοηθήσουν γιατί δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες για τη δουλειά τους. Κάπου εκεί θες απλά να μπεις μέσα να αρπάξεις τον υπολογιστή και να εκτυπώσεις εσύ το απλούστατο χαρτί που ζήτησες.
Πόση υπομονή να κάνεις πια όταν σε έχουν στείλει σε 15 διαφορετικά γραφεία γιατί υποτίθεται ότι εκεί βρίσκεται το χαρτί που θες. Και μάντεψε το χαρτί που ήθελες ήταν τελικά στην γραμματεία. Κάπου εκεί η απίστευτη γραμματέας γύρισε προς το μέρος σου και είπε: “Α ναι το βρήκα εδώ ήταν τελικά”.
Η λέξη “τηλέφωνο” άγνωστη. Με το ζόρι θα το σηκώσουν και αν γίνει το θαύμα αυτό θα μιλήσουν λες και σου κάνουν χάρη. Μπορεί και να σου το κλείσουν κιόλας. Ναι ναι, μην το παίρνεις στα σοβαρά. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες
Όμως, όσο και να νευριάσεις, όσο και να βρίσεις, που να χτυπιέσαι κάτω, η δουλειά που θέλεις, δεν θα γίνει νωρίτερα από το αναμενόμενο. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις την σειρούλα σου υπομονετικά όσο απελπιστικό και αν ακούγεται.