Daily Yang

«Γιατί να σε προσλάβουμε;» 3 Τρόποι να απαντήσεις

Είναι μία από τις πιο κοινές ερωτήσεις μιας συνέντευξης. Στο blog του Collegelink θα βρεις ακόμη περισσότερες πολύτιμες συμβουλές όχι μόνο για την συνέντευξη, αλλά γενικότερα για την επαγγελματική σου καριέρα.

Τα καλά νέα είναι , πως όσο απαιτητική και εκνευριστική και αν ακούγεται, είναι πραγματικά μια πολύ καλή ευκαιρία να παρουσιαστείς ως η πιο ταιριαστή επιλογή για την θέση. Σου επιτρέπει να μιλήσεις για τις δεξιότητές σου, τις κοινές σου πεποιθήσεις με την εταιρία και όλα τα σχετικά. Τί καλύτερο θα μπορούσες να ζητήσεις σε μία συνέντευξη;

Πώς, λοιπόν, καλύπτεις τα νώτα σου σε ένα τόσο ανοιχτό μέτωπο; Σου προτείνουμε παρακάτω τρεις στρατηγικές.

  1. Το ξεκαθάρισμα

Ένας τρόπος να απαντήσεις στην ερώτηση είναι να ξεκαθαρίσεις τί θα κερδίσει από την συνεργασία και ο υπεύθυνος και εσύ. Ουσιαστικά, θα πρέπει να τους δώσεις να καταλάβουν, πως προσλαμβάνοντας σε θα αποκτήσουν έναν ενθουσιώδη υπάλληλο με τα σωστά skills για την θέση. Και πως εσύ επιθυμείς και ανυπομονείς να κάνεις κάτι ουσιώδες, να εξελίξεις τις δυνατότητές σου και να παλέψεις για να γίνει το επόμενο βήμα στην καριέρα σου.

Το κλειδί της υπόθεσης εδώ, είναι να μην ξεχνάς να μιλάς για τον εαυτό σου. Πολλοί κάνουν το λάθος να απαριθμούν μόνο τα θετικά που θα αποκομίσει ο εργοδότης. Παρουσιάζοντας αυτά που θες να αποκτήσεις εσύ, θα δείξεις και τί θα είναι αυτό που θα σου δίνει το κίνητρο να δίνεις, κάθε φορά, τον καλύτερο σου εαυτό – ένα στοιχείο που όλοι οι συνεντευκτές ψάχνουν.

  1. Μάθε τα πάντα για την εταιρία

Κάποιοι μπορεί να ρωτήσουν ξεκάθαρα ολόκληρη την ερώτηση, κάποιοι άλλοι πάλι, όχι. Όπως και να έχει, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι σε ολόκληρη τη μορφή της η ερώτηση είναι «Γιατί να προσλάβουμε εσένα αντί για κάποιον από τους υπόλοιπους υποψήφιους.» Αν αισθάνεσαι πως έχεις ήδη εξαντλήσει την παρουσίαση των ικανοτήτων και των εμπειριών σου, ίσως η καλύτερη προσέγγιση είναι να δείξεις τί έχεις εσύ να προσφέρεις έναντι των υπολοίπων. Υποθέτωντας ότι συναγωνίζεσαι ανθρώπους που έχουν παρόμοια προσόντα με εσένα, ένα πράγμα, που θα ήταν καλό να τονίσεις σε αυτό το σημείο, είναι η αφοσίωσή σου στον ρόλο.

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να δείξεις οτι έχεις βαθιά γνώση της εταιρίας και κατανόηση του πως μπορείς να ταιριάξεις σε αυτήν. Αυτό, βεβαίως, απαιτεί εξονυχιστική έρευνα για την εταιρία, ώστε να μπορείς να συζητήσεις για την μοναδικότητα, την ιστορία, το μέλλον της και την προσωπική σου επένδυση σε αυτό.

Εμβαθύνοντας στην καλή γνώση σου για την εταιρία, εξυπηρετείς αρκετούς σκοπούς. Αρχικά προβάλλεις τον ενθουσιασμό σου για την θέση,. Επιπλέον, φαίνεσαι σαν να είσαι ήδη μέλος της εταιρίας και αυτό θα κάνει την εκπαίδευσή σου ακόμη πιο εύκολη. Τέλος, επιδεικνύεις πως χειρίζεσαι τα πράγματα στα οποία αφιερώνεσαι.

  1. Ο problem solver

Συνήθως, οι υπεύθυνοι δημοσιεύουν μία θέση διότι αντιμετωπίζουν ένα θέμα που χρειάζεται επίλυση. Μπες κατευθείαν στο θέμα, υπογραμμίζοντας ιδανικά με κάθε λεπτομέρεια, πως μπορείς να προσφέρεις άμεση ανακούφιση στο ζήτημα που πλήττει την εταιρία.

Μην ξοδέψεις τον χρόνο σου μιλώντας για το παρελθόν. Εστίασε στις κινήσεις που θα παρθούν και εξήγησε πως θα κάνεις την ζωή του συνομιλητή σου πιο εύκολη, διευθύνοντας το πιο επικείμενο πρόβλημα του. Έτσι θα δείξεις ότι είσαι άτομο προοδευτικό, έτοιμο να εργαστεί σε μία ομάδα και να αναλάβει δράση.

Όταν έρθεις αντιμέτωπος με αυτή την ερώτηση, δοκίμασε κάποια από αυτές τις μεθόδους για να διακριθείς. Αν μη τι άλλο, θα σε θυμούνται για τη ευγενική και ατάραχη στάση που έδειξες. Αυτό από μόνο του σε κάνει ξεχωριστό.

Τώρα που είσαι έτοιμος να σκίσεις στην συνέντευξη, ήρθε η ώρα και να την κλείσεις.

Κλείσε τις επόμενες συνεντεύξεις σου!

«Γιατί να σε προσλάβουμε;» 3 Τρόποι να απαντήσεις
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δημοφιλη

Σε μια εποχή όπου έχει χαθεί αυτή αρμονία και οι δύσκολοι ρυθμοί της καθημερινότητας μας στερούν την απόλαυση ενός απλού χαμόγελου, μιας θερμής συντροφιάς και μιας πηγής έμπνευσης, έρχεται το Yang.gr να ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. Μια σειρά από πλούσια θεματολογία και περιεχόμενο για Lifestyle, Σχέσεις, Μόδα, Κινηματογράφος, Έξοδος, Fitness και πολλά περισσότερα σε περιμένουν, για να καλύψουν τα γούστα όλων των Yangs.

Facebook

To Top