Αναζητούμε υποψήφιο για εργασία σε ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) με ειδίκευση στη διαχείριση παραγγελιών. Ο ρόλος υποψηφίου θα περιλαμβάνει την προετοιμασία και αποστολή παραγγελιών, τη διαχείριση της παραλαβής και τοποθέτησης προϊόντων, καθώς και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.
Οι απαιτούμενες ικανότητες και αρμοδιότητες περιλαμβάνουν:
Προετοιμασία και αποστολή παραγγελιών με ακρίβεια και στον προκαθορισμένο χρόνο.
Επιτήρηση και διαχείριση της αποθήκης για την αποτελεσματική τοποθέτηση προϊόντων.
Εκτέλεση των διαδικασιών παραλαβής προϊόντων και διαχείρισης επιστροφών.
Παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών, ανταποκρινόμενος σε ερωτήματα και επίλυση προβλημάτων.
Συνεργασία με άλλα μέλη της ομάδας για την επίτευξη στόχων του καταστήματος.
Απαιτούμενα προσόντα:
Γνώση συστήματος ERP
Γνώση στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, συγκεκριμένα σε Microsoft Office
Επικοινωνιακή ικανότητα για τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
Παροχές
Αριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης